Garantija

Situācija, ja prece ir sabojājusies, Jums ir šādas iespējas:

  • zvani pa tālruni 20010109, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.
  • uzreiz dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (obligāti paņem pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu);

SERVISA CENTRU SARAKSTS ATRODAMS ZEMĀK!

Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 7 līdz 30 (septiņām līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, ja Preces tiek sūtītas uz garantijas apkalpošanas centriem citā ES valstī, preces garantijas apkalpošanas process var ilgt no 14 līdz 70 (četrpadsmit līdz septiņdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preces rakstura.


Visām  SIA "A-MASTERS" pirktajām precēm, saskaņā ar LR likumdošanu, kuras ir iegādājies Patērētājs (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tiek nodrošināta 2 gadu garantija.

  • Klientiem, kuri nav Patērētājs, tiek nodrošināta Ražotāja noteiktā garantija. Ja precei, kuru iegādājāties, Jūs konstatējat ražotāja brāķi, lūdzam to kopā ar garantijas un pirkumu apliecinošiem dokumentiem nogādāt oficiālajā ražotāja servisa centrā vai SIA "A-MASTERS" birojā, iepriekš sazinoties ar administratoru.
  • Ja Jūsu iegādātās preces ražotājam ir autorizēts servisa centrs, rekomendējam doties ar garantijas preci pie viņiem, jo, nododot preci  SIA "A-MASTERS", problēmas novēršanas laiks diemžēl būs ilgāks, jo prece būs jāievada garantijas servisu sistēmā un fiziski jānogādā uz un no servisa. Autorizēto servisa centru adreses un kontakttelefoni atrodami internetā, neskaidrību gadījumā sazinoties ar veikala administrāciju.

Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijām, akumulatoriem), piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (drošinātājiem, austiņām, mikrofoniem).

Garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Jūs varat uzrādīt:

  • pirkumu apliecinošu dokumentu (Pavadzīme, čeks vai kvīts);
  • ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

 

Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un nosaka, ka tā tiesības vai intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā , kas risina patērētāju strīdus (vairāk informācijas par strīdu risināšanu pieejama http://www.ptac.gov.lv/lv).

Papildus iepriekš norādītajam, Pircējs var izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu (ODR), lai atrisinātu strīdus par interneta vietnē pirktajām precēm vai pakalpojumiem. Vairāk informācijas http://ec.europa.eu/odr

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

  • precei ir mehānisks bojājums;
  • precei ir garantijas plombu, iekārtas sērijas numuru bojājumi vai pats esiet mēģinājis novērst iekārtas bojājumu;
  • bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
  • bojājums radies no tā, ka iekārtā iekļuvis svešķermenis, šķidrums, kukaiņi utt;
  • ja esiet izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī neoriģinālos izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
  • bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, dēļ kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
  • nebūsiet veicis regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama piem. datora tīrīšana no putekļiem u.c.);
  • izmantosiet preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece šādiem nolūkiem nav paredzēta).

 

Patērētāja iegādātās preces  SIA "A-MASTERS"   atgriešanas, piegādes (transportēšanas) izmaksas uz mūsu veikalu, biroju vai servisa centru sedz pats pircējs (Patērētājs).  SIA "A-MASTERS"  Neuzņemas atbildību par preces bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā, ja to nav veikusi  SIA "A-MASTERS" ar savu transportu.

Pirms preces nodošanas remontā parūpējaties par savu datu drošību. Servisa centri negarantē datu saglabāšanu pēc remonta, par datu rezerves kopijām atbildīgs ir pats klients. Nodrošinieties ar datu rezerves kopijām.

Ražotāja garantija neattiecas uz jebkura veida datu zaudēšanu datu nesējos CD/DVD/Blu-Ray matricās, zibatmiņās, atmiņas kartēs, cietajos diskos u.c., kas radušies vai var rasties augstāk minēto datu nesēju bojājumu (tiešo vai netiešo) rezultātā.  SIA "A-MASTERS" nenes atbildību par datu nozaudēšanu, lietojot no  SIA "A-MASTERS" iegādātus datu nesējus. Klienta pienākums ir pašam rūpēties par savu datu drošību un veikt datu rezerves kopēšanu.

 SIA "A-MASTERS" nenes atbildību par klienta datorā, planšetdatorā vai viedtālrunī instalēto programmatūru.

Bojāts sūtījums

Uz mājām piegādāta sūtījuma kvalitāti pārbaudiet kurjera klātbūtnē. Ja konstatējāt, ka tas ir bojāts:

  • norādiet to kurjeram, kurš piegādājis Preci;
  • sūtījuma piegādes dokumentā atzīmējiet, ka iepakojumam ir bojājumi un kopā ar kurjeru aizpildiet Iepakojuma bojājumu (pārbaudes) aktu;
  • pārbaudiet iepakojumu iekšpusē esošās Preces un, ja tās ir bojātas, bojājumus fiksējiet ar fotogrāfijām. Fotogrāfijas būs nepieciešamas Preču atgriešanas procedūrai;

ja iepakojums nav bojāts, kurjera klātbūtnē Preces pārbaudīt nevajag. Ja pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus, tiek pieņemts, ka sūtījums ir piegādāts pienācīgā veidā

Garantijas servisi
Grozs0
Grozā nav pievienots neviens produkts
Turpināt iepirkties
0
Izcelt laukus kurus parādīt
  • Attēls
  • Noliktavas kods
  • Reitings
  • Cena
  • Pieejams
  • Pievienot grozam
  • Apraksts
  • Svars
  • Izmēri
  • Papildus informācija
Noklikšķiniet ārpusē lai apslēptu salidzinājuma izvelni!
Salīdzināt